Hemma igen!

Hejsan allihopa!
Nu är jag äntligen hemma från Gamleby. Veckan har gått ganska fort tycker jag. Kom hem till Landskrona kl. 17.30. Satt i den jävla bussen i 6 timmar :O Skit jobbigt! Nu är jag så jäääävla trött asså. Sov max 4 timmar varje kv'll där, igår sov jag inte ens 2 timmar. Egentligen måste man va på rummen 22.00 men så klart så är ingen det. Jag och Weronika bodde på 1:våningen igen, så det var ju inga problem för oss att smita ut. Igår samlades nästan alla på fotbollsplanen vid skolan i G-by kl. 00.00. Plötsligt såg man alla hoppa från fönsterna. Sen kommer lärarna ut o börjar jaga oss. Så klart så blev det jag & Werre som först blev bustade, men det var det värt, det va skit kul! Vi försökte gömma oss i taggbuskar, heheh, ni kan tänka er hur det gick & hur mina ben ser ut nu.. Kom in på rummet runt 2, sen stack vi ut genom fönstret igen & gick in till stan? HAHAHA, somnade runt 5.00 & vakna 6.40 !

Men aja... nu ska jag gå duscha & kolla film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0