Borta bra, men hemma bäst

Hej alla kära läsare!

Äntligen är jag hemma:) Jag känner bara hur mycket jag har saknat hela familjen, vännerna & Landskrona. Idag hade alla Stockholms besökare ledigt från skolan. Känndes faktiskt rätt skönt att få sova ut. Jag vaknade faktiskt rätt tidigt tycker jag. 11.00, hehe, okej, kanske inte så tidigt men ändå. Kännde att jag kunde sova lite längre. Morgonen började med städning, för imorgon ska de bli paaaaaaaaaaarty!
Som ni alla kanske inte vet så fyller jag år på söndag, hehe äntligen 15. Men ska ha fest imorgon. Det ska bli kul, det blir grillfest, hoppas att det blir fint väder bara, efter den åker vi nog hem till mig allihopa. Hoppas det blir fint väder bara, idag har det varit trist väder här i Landskrona. Inte så kallt men däremot blåser vinden som fan kan jag säga er. Nu ska jag Edina & Weronika ge oss ner till stan & ta en fika på Maddes, sen ska jag nog handla lite saker till festen. Har redan köpt mat, dricka, chips & en massa annat kul, men märkte att lite saker fattas.. hehe. Aja nu ska jag ge mig av.

/ ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0