Måndag morgon!

hej sötisar!
Sorry för att jag inte har bloggat hela helgen! HAde verkligen inte tid för det, iallafall så täkte jag berätta om min BBQ party. Hehe, jag hade det jättekul med alla underbara vänner. Fick en massa fina presenter & bara njööt, men dock så var det så jävla kallt att alla fick gå hem till mig & låna mina jackor & koftor, hehe. Lite kul var det faktiskt. Vi satt ute till 12 kanske, sen stack Emina & Iman och några andra också. Sen var det jag Melisa, Shpresa, Edina & Weronika som var kvar & frööös. Men, sen kom vi på att vi kanske skulle leka kurra gömma, & ja.. det gjorde vi. Lite töntigt men aja.. det var skitkul kan jag säga er, springa runt & gömma sig mitt i natten, hahahah. Efter att vi hade blivit lite varma så satt vi & pratade & hade det jättetrevligt. Laddar upp bilder från min BBQ senare under dagen, nu måste jag rusa.

Ha d nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0