Stockholm, dag 6

Vädret är så skabbigt kan jag säga er, det blåååser som in i *Hell*. Hehe. har inte gjort mycket idag förutom skolan så klart. Jag måste påpeka att jag bara äääälskar dessa lärarna här upp e Stockholm. Men tyvärr måstejag lämna de imorgon, för att då är det dax att åka tillbacka till Landskrona. Men jag har iallafall haft det jättekul här uppe. Alla elever & lärare är så trevliga & bra. Jag skulle gärna vilja träffa de igen. Hoppas jag gör det! =) Det skulle vara kul med en sån återträff eller vad man kan kalla det för. Nu ska jag gå & packa lite grann. Imorgon kl. 16.30 åker vi från Saltsjöbaden in till Stockholm central & där tar vi tåget till Malmö 18.03 tror jag. Kommer sakna alla här kan jag säga er, inte bara observatoriet, lärarna & eleverna utan denna underbara staden också.

Puss på er! Nu måste jag dra!


pack, pack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0