AAAAJ!

Idag har jag vaknat lite sent, vaknade runt 8.15 & skulle till skolan 8.30. Skit sent ju, kom dock bara 5 minuter försent till morgon samlingen. I skolan var det som vanligt, först samling sen plugg, plugg & plugg. Sen kom man hem helt trött ju. På vägen ut från skolan fäller Weronika mig, så jag trillar & stukar min fot. Hemskt ont gör det, nu sitter jag här med foten högt över huvundet & inlindad är det också.  Helt svullen är den. Så idag blir det ingen träning för mig.

Efter skolan blev det en snabbis till Malmö med mamma, hittade en lila klänning & en brun topp med volanger på vila. Grå klänning, orange klänning, grön sommar jacka, ljusbrun jacka med skärp i midjan, 2 söta blommiga toppar & en kjol på Zara. Sen hann jag inte gå in i någon affär mer, Hanna slutade skolan 13.00, skulle hämta henne också ju.

Men nu ska jag gå och vila min fot & kolla TV. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0