Hejsan!

Hur är det med er? Med mig är det super faktiskt!

Idag har jag gjort en massa. Först va det skola & 2 engelska prov! Det gick jättebra! Sen skulle man lämna in en massa förberedelseuppgifter inför Gamleby. Skönt känndes det att vara klar med allting iaf.  Åker på måndag... Så jäääävla pissigt! Sen kom jag hem runt klockan 14.15, åt & kolla tv. Sen klcokan 17 skulle jag på möte. Coachsamtal blev det idag. Vi lärde oss hur man skulle komunicera med ungdoman & att man ALDRIG skulle ställa frågan varför? För då kunde man inte diskutera svaret, man ska använda sig av hur? när? var?  vad? & vem? Satt där med papper & penna 3 timmar. Fast det känder för en gång skull inte som 3 timmar. Idag fick vi diskutera & köra övningar med varandra. Det känder roligare då ju än att bara sitta & höra på föreläsaren/utbildaren.

Vädert i Landskrona är KATASTROFALT, det regnar & snöar på samma gång. Inte ens en fet canada goose jacka hjälper mot kylan! Skit kallt!

Nu ska jag kolla film med mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0