Mango

Är det verkligen bara jag som hatar mango? Nyss hade jag en diskution med Weronika om mango. Hon älskar mango..? Jag har fortfarande inte träffat en person som hatar mango, är det verkligen bara jag som gör det? Aja. Jag hatar mango iallafall. &..apropå mango.. så ÄLSKAR jag butiken mango. Dem har så jävla snygga kläder där. Eller i Sverige har jag inte besökt den butiken, men t.ex. när jag är på semester i Bosnien eller Kroatien. Där har de så jävla snygga kläder, oooh gud, jag bara drömmer om att vara där nere nu och shoppa i värmen. Visst är den dyr.. men vem fan bryr sig, så länge jag får de snygga kläderna så glömmer jag bort alla pengar jag har spenderat. Så jävla skönt asså, tänk er.. äta glass, ha på sig linne & shorts, skippa den feta jackan & uggsen. Bara njuuuta.                     
                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0