Who's bad?

...i'm bad. HAHAHA. Nej, jag skoja. Eller kanske inte? I lördags skulle man till skolan ju, men så klart så kom inte jag. Istället blev det hemstudiedag. Så jäkla trött jag är nu. Satt och plugga med franska sen jag vakna. Sen skulle man till stan med bästisen Weronika. Typiskt så fanns armbandet jag ville ha inte kvar:| Så jävla triiiist! Nu måste jag till helsingborg eller center syd för att köpa det. Jag bara mååååste ha det. Ett skit snyggt flätat läderarmband med ett peace täcken. OOOH. Men aja... köpte ett smalt skärp med nitar på istället. Sen hittade man inte mycket mera i lilla Landskrona så klart. Eller jag letade faktiskt inte efter nått speciellt. Hann inte kolla efter något annat än det ja skulle.  Klockan 17.00 skulle man träna de små. Sen stannade jag kvar själv och träna lite basic övningar med några som kom & skulle träna efter. Basket är så grymt, allt man behöver är en boll & en korg, sen kan man träna själv. HAHA inte sant? Efter det skulle man träna kickboxning, men nä, jag fick så jävla oont i mitt  knä. Nu sitter jag hemma & äter. Ska duscha snart & sen blir det TV:)


Ha d så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0