090505

Asså jag vet inte varför, men jag är på ett sånt jävla bra humör idag.  Kom till skolan 5 minuter tidigare imorse, MIRAKEL! Aja, i skolan var det kul idag, oftast så brukar det vara en massa seminarium & föreläsningar på Tisdagar men just idag hade vi bara ett seminarium i 20 minuter. Eftersom jag är så jävla förkyld så kunde jag inte koncentrera mig i skolan alls, så jag satt i cafeet med killarna och snacka lite.. sen skulle jag "hjälpa" weronika med hennes polska. HEHE, låter lustigt va? hehe, iallafal så gjorde jag det. Men nu måste jag verkligen plugga lite, mitt uppdrag ska vara inlämtar på torsdag & jag har inte ns börjat!!!

Mucho luuv'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0