Framme i 08!

Hejsan!

Nu är jag äntligen framme i 08, jag känner bara hur jag älskar denna underbara staden.
Åkte natttåg från Malmö central hit upp till 08. Tog tågen klockan 23.11 & nu är klockan 05.56 och jag är äntligen framme. Kan inte fatta att det var så jävla kallt på tåget. Alla hade det så varmt att de öppnade alla fönster i korridorerna men vår hytt var så kall. Jag frös så mycket under natten att jag fick ta på mig mina jeans & jacka & 2 täcken hade jag men ändå frös alla ihjäl. Hytten var jätteliten, vi var 6 stycken i en. Jag Weronika, Emina & Carolina fick dela hytt med två tjejer från Trelleborg. Kristin & Emma hette de. Jättetrevliga tjejer! Nu sitter vi på bussen och ska köra ner till Saltsjöbaden.
*Längtat efter detta några veckor nu* Ska bli spännande med överkurs i matte!

Hugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0