Helgen

Hellu!
 
Min helg har vatt perfekt! I torsdags åkte jag & familjen, goda vänner till familjen & mina kusiner till Tomelilla, där skulle vi "fira" 1 maj med goda vänner. Vädret ar perfekt & helgen oxå såklart! I torsdags kom vi till dom runt 17.00, sen åt vi middag & satt uppe till 4 på morgonen, kul va det.. På fredagen vaknade man 9 :| Jävligt tidigt.. 5 timmars sömn... Jag vaknade helt sliten, skit trött var jag, satte mig framför tv:n o lyssnade på balkan musik, alltid lika kul:) Somna om på soffan så klart, så mamma kom & väckte mig igen, skit pinsamt var det, sova framför en massa folk, då var det också några familjer där jag inte alls hade sett förut. Gick ut till trädgården satte på mig mina solbrillor, la mig på gräset och lyssna på musik. Där la jag några timmar och solade, hehe lite färg fick jag iallafall. Runt fyra var lammet färdigt stekt, sen skulle vi alla 7 familjer sitta och äta ihop, jättekul var det. Jag lärde känna en ny tjej från Simrishamn. Hur gullig som helst var hon! När hon stack hem var det lägg dax för mig & alla Landskrona familjer som var i Tomelilla:) På lördagen var det en shoppingtur i Ystad, fick tag på ett par snygga slitna jeans, kavaj, skor & 2 linnen. Aja.. i Tomelilla var jag till Söndag kväll.

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0