Stockholm

Oh vad härligt det är här uppe i 08. Vädret är super & jag är äntligen klar med skolan. Observatoriet är fantastiskt, det är super coolt & lärarna är så jävla balla asså. Har aldrig träffat på skönare folk. De är så roliga & trevliga & kunniga ska jag säga! Matten här uppe är så svåååår. Man kan bara dööö av den, men det är ju en stor trevlig grupp av männsikor från olika håll här så det gör det så jävla roligt. När vi kom till skolan började vi med ett miniprojekt. Det handlade om Galileo, vi delades upp i grupper på 4 pers. I min grupp var det jag från Landskrona, Fadrous från Helsingborg, Jesper från Trelleborg & Osian från Lund. Gillar min grupp faktiskt. De är så trevliga och så smarta.Vi började med miniprojektet & det tog oss 3 timmar att klara av den ena uppgiften, sjukt svår var den kan jag säga er. Nu har vi ätit middag så nu ska jag in på rummet och vila lite, sen blir det nog en runda i Saltsjöbaden.

Hälsningar från 08.



coolt bibliotek va?

P.S. böckerna är inte där p.g.a städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0